A munkáltató (kinevezési, megbízási jogkör gyakorlójának) neve: Csepreg Város
Önkormányzat Képviselő-testülete.
Az intézmény tevékenységi köre: 23 férőhelyen tartós bentlakásos ápolást, gondozást nyújtó
ellátás (idősek otthona), házi segítségnyújtás, család- és gyermekjóléti szolgálat, idősek nappali
ellátásának biztosítása.
A beosztáshoz tartozó, illetve a magasabb vezetői megbízással járó lényeges feladatok, vezetői
teljesítménykövetelmények: az intézmény színvonalas szakmai munkájának, gazdálkodásának
szervezése, irányítása, ellenőrzése. A vonatkozó központi- és helyi jogszabályokban, illetve a
munkaköri leírásban meghatározott feladatok ellátása. A fenntartó felügyelete és ellenőrzése mellett
önállóan vezeti és képviseli a költségvetési szervet. Ellátja az intézmény alapító okirata szerinti
tevékenységeket, felel az intézmény által használt önkormányzati tulajdonú vagyontárgyak
rendeltetésszerű használatáért és hasznosításáért, valamint a költségvetési szervben folyó szakmai
munkáért. Az intézmény munkavállalói tekintetében gyakorolja a munkáltatói jogokat. Az
intézmény tevékenységi körébe tartozó feladatok vezetői irányítása: felelős az önállóan működő
intézmény gazdálkodásáért, tervezi, szervezi, irányítja és ellenőrzi az intézmény szakmai és
gazdasági működését, ellátja az intézmény működését érintő jogszabályokban, önkormányzati
rendeletekben és döntésekben a vezető részére előírt feladatokat.
A pályázat elnyerésének feltételei (megbízási feltételek):
A) Képesítési előírás:
A képesítési feltételekre a személyes gondoskodást nyújtó szociális intézmények szakmai
feladatairól és működésük feltételeiről szóló 1/2000. (I. 7.) SzCsM. rendelet 3. mellékletében, az
intézményvezetőre vonatkozó képesítési előírások az irányadók.
B) Szakmai gyakorlat: A magasabb vezető beosztásra történő megbízás feltétele legalább öt év
felsőfokú végzettséget vagy felsőfokú szakmai képesítést igénylő, a gyermekvédelem, a szociális
ellátás, az egészségügyi ellátás, illetve a köznevelés vagy szakképzés területén betöltött
munkakörben szerzett szakmai gyakorlat.
C) Magyar állampolgárság vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával
való rendelkezés, illetve huzamos tartózkodási jogosultsággal rendelkezés
D) Büntetlen előélet
E) az intézményben fennálló, határozatlan időre szóló alkalmazás, illetve a vezetői megbízással
egyidejűleg határozatlan időre szóló közalkalmazotti jogviszony létesítése.
F) Cselekvőképesség: A pályázó nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt, amelyről a
megbízást megelőzően nyilatkoznia kell.
2
A pályázat elbírálása során előnyt jelent a 25/2017. (X.18.) EMMI rendelet szerinti mester szintű
vezetőképzésen való részvétel megléte.
A pályázat részeként kötelezően benyújtandó iratok, igazolások:
- a képesítési előírás meglétét bizonyító diploma-, oklevél másolata;
- a büntetlen előéletet igazoló 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány;
- a pályázó részletes szakmai életrajza és az előírt szakmai gyakorlata meglétének hitelt érdemlő
igazolása;
- az intézmény vezetésére vonatkozó részletes szakmai program, a szakmai helyzetelemzésre
épülő fejlesztési elképzeléssel;
- nyilatkozat arról, hogy a pályázó a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati
eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul;
- nyilatkozat arról, hogy az állás elnyerése esetén eleget tesz vagyonnyilatkozat-tételi
kötelezettségének;
- nyilatkozat arról, hogy nem áll cselekvőképességet érintő gondnokság alatt;
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy pályázata elbírálására nyilvános, vagy zárt testületi ülésen
kerüljön sor.
Hiánypótlásra – az erre irányuló felhívás kézhezvételétől számított 5 napon belül – egy
alkalommal van lehetőség!
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás 5 éves határozott időre, 2024. július 21-től 2029. július 21. napjáig szól.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: a közalkalmazotti jogviszony határozatlan időre szól,
az intézménynél újonnan létesített jogviszony esetén – a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992.
évi XXXIII. törvény [Kjt.] 21/A. § (4)-(5) bekezdéseiben foglaltak kivételével – 3 hónap próbaidő
kikötésével.
A foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő.
Illetmény: az illetmény és a pótlékok a Kjt. és a 257/2000. (XII. 26.) Korm. r. alapján – a magasabb
beosztású vezetőkre vonatkozó szabályok szerint – kerülnek megállapításra.
A munkavégzés helye: Csepreg, Kossuth u. 67.
A pályázat benyújtásának határideje: 2024. június 12. 16:00 óra
A pályázat benyújtásának módja és helye:
Postai úton, a pályázatnak a Csepregi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő
megküldésével (3735 Csepreg, Széchenyi tér 27.). A borítékon feltüntetendő: a pályázati
adatbázisban szereplő azonosító szám, valamint a munkakör megnevezése: intézményvezető
(magasabb vezető).
Személyesen: dr. Balogh László, jegyzőnek címezve, Vas megye, 9735 Csepreg, Széchenyi tér
27. Csepregi Közös Önkormányzati Hivatal
A pályázat elbírálásának határideje: A pályázatot – a Kjt-ben előírt bizottsági véleményezés után
– a véleményezési határidő (a pályázat benyújtására nyitva álló idő után 21 nap) lejártát követő első
rendes ülésén bírálja el a Képviselő-testület (mint munkáltató), amelynek eredményéről valamennyi
pályázó írásban értesítést kap.
3
A pályázattal kapcsolatos bővebb információk a Csepregi Közös Önkormányzati Hivatal
Jegyzőjétől szerezhetőek be (9735 Csepreg, Széchenyi tér 27., Tel.: (94) 565-035, vagy e-mail:
jegyzo@csepreg.hu), aki egyúttal biztosítja azt is, hogy a pályázók az intézményt megismerhessék.
A Képviselő-testület fenntartja azt a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek minősítse.
A munkakör betölthető az eredményes pályázati eljárás befejezését követően azonnal.